شرایط بازگشت کالا

– شرکت گرماآفرین برای کلیه سفارشات تهران و شهرستانها مدت یکهفته (7 روز) فرصت تست را از زمان تحویل کالا به مشتری جهت اطمینان از صحت و کیفیت کالای خریداری شده برای مشتریان در نظر گرفته است. چنانچه در این بازه زمانی هر گونه اشکال و یا نقص فنی در کالا توسط خریدار مشاهده شود، پس از تماس با واحد فروش امکان تعویض وجود خواهد داشت.

– چنانچه هرگونه عدم تطابق با مشخصات فنی کالای خریداری شده با آنچه در جدول مشخصات فنی محصول مورد نظر در سایت وجود داشته باشد، خریدار می تواند در مدت زمان یک هفته فرصت تست کالا نسبت به مرجوع ساختن و یا دریافت مابه التفاوت مشخصات فنی به انتخاب خود اقدام نماید.

– شرایط و شرح خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و چنانچه کالای خریداری شده پس از مدت زمان تست کالا، دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت اقدام نماید.

– کالای خریداری شده در وضعیت اولیه و نو باشد و هیچگونه آثار استفاده وجود نداشته باشد و کارتن اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شود و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته و برچسب اضافی روی آن نباشد.

کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند ریموت و …قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

– اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید و کارشناس به محل فرستاده می شود.

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از باربری و تیپاکس و یا سایر باربری ها با هماهنگی شرکت گرماآفرین بصورت پس کرایه اقدام کنید.

– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید
در صورت ایراد در محصول هزینه ارسال بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟

– ابتدا قبل از هر کاری با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش گرماآفرین برسد، هزینه‌های ارسال به عهده گرماآفرین است.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن شکل ظاهری یا مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.